Kupec je dolžan preveriti, ali je pošiljka popolna in ali ima kakršne koli znake poškodb (zlasti celovitost embalaže), preden potrdi prejem pošiljke od prevoznika. Preveriti je treba zlasti očitne poškodbe, luknje, vdolbine, sledi udarcev itd. Če se ugotovi poškodba embalaže pošiljke, mora kupec preveriti, ali je bilo poškodovano tudi blago. Kupec je dolžan prevozniku sporočiti morebitne poškodbe embalaže in jih zabeležiti v predajnem zapisniku (tako imenovani prevzem s pridržkom), tudi če blago na prvi pogled ni poškodovano. Če je očitno, da je blago v notranjosti poškodovano, priporočamo, da kupec pošiljke ne sprejme in o tem obvesti prodajalca.
Kupec je dolžan prevoznika in prodajalca takoj, najpozneje pa v dveh delovnih dneh po prejemu, obvestiti o morebitni poškodbi blaga. Prevoznik je odgovoren za vse poškodbe, ki nastanejo med prevozom blaga.
Kupec je po zakonu dolžan po prejemu blaga brez nepotrebnega odlašanja ponovno pregledati blago in prodajalca takoj obvestiti o morebitnih pomanjkljivostih.
Če kupec blago vrne, mora biti v stanju, v kakršnem je bilo dobavljeno. Zato blago ne sme kazati znakov uporabe ali obrabe, vsi embalažni materiali, etikete, navodila itd. pa morajo biti vrnjeni v enakem stanju, kot so bili dostavljeni kupcu.
Družba Springfree Trampoline Ltd. in njena mreža pooblaščenih prodajalcev jamči, da so izdelki Springfree dobavljeni brez napak v materialu in izdelavi za običajno uporabo v prostem času, družinsko (tj. nekomercialno) uporabo. Prodajalec zagotavlja podaljšano 10-letno jamstvo za celoten trampolin pri običajni uporabi. Prodajalec jamči za dodatno blago, kot so stopnice, košarkarski obroč ali ponjava (v nadaljnjem besedilu: dodatno blago), za obdobje 24 mesecev od prejema blaga. Kupec je torej upravičen uveljavljati pravice iz naslova napak, ki se pojavijo na trampolinu, v 10 letih od prejema, na dodatnem blagu pa v 24 mesecih od prejema blaga. Garancija velja samo za napake proizvodne narave. Garancija ne zajema napak, ki so posledica običajne obrabe (npr. obrabljeni šivi), napačne uporabe, opeklin, ureznin ali raztrganin. Garancija ne krije napak, nastalih zaradi montaže ali demontaže, razen če so bila upoštevana navodila za montažo. Garancija, ki se nanaša na kovinski okvir trampolina, ne krije površinske rje. V primeru napak na dobavljenem blagu ima kupec pravico zahtevati tudi dobavo novega predmeta brez napak, razen če je to zaradi narave napake nerazumno, če pa se napaka nanaša le na del predmeta (tj. le določen del trampolina ima napako), lahko kupec zahteva le zamenjavo tega dela (tj. dela z napako) in ne dobave novega predmeta. Kupec nima pravice iz naslova pomanjkljive izpolnitve, če je pred prevzemom stvari vedel, da je stvar pomanjkljiva, ali če je kupec povzročil napako. Pravice iz naslova napak se uveljavljajo pri prodajalcu, pri katerem je bila stvar kupljena, ali pri osebi, ki je določena za izvedbo popravila, če je ta oseba navedena v pisnem potrdilu prodajalca. Če kupec uveljavlja pravico iz napake, prodajalec kupcu pisno potrdi, kdaj je uveljavil pravico iz napake, ter popravilo in trajanje popravila.
Vse reklamacije v zvezi z dobavljenim in neuporabljenim izdelkom (kot so manjkajoči deli, raztrgana mreža itd.) je treba prijaviti v 2 dneh po nakupu izdelka. Reklamacije, prijavljene po tem roku, se lahko zavrnejo.
Družba Springfree Trampoline Ltd. in njena mreža pooblaščenih prodajalcev ni odgovorna in ne odgovarja za kakršno koli drugo, neposredno ali posredno škodo na zdravju, premoženju, izgubo zaslužka ali drugo gospodarsko škodo, ki bi kakor koli nastala zaradi uporabe in delovanja trampolina.
Vsako vračilo izdelka mora biti predhodno odobreno, zato je treba poslati v celoti izpolnjen garancijski list na e-poštni naslov springfree@jumpsafe.eu. Kupec bo nato brez nepotrebnega odlašanja prejel potrdilo o sprejetju zahtevka.
Prijavite se na naše e-novice in bodite obveščeni o posodobitvah izdelkov, novostih, promocijah in še več.
Copyright © Trampolini Springfree,
vse pravice pridržane.